detect

detect

welcome
detect

detect

welcome

اولین گوشی با سیستم‌عامل Tizen اوایل ۲۰۱۴ می‌آید

به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، شرکت کره‌ای سامسونگ در پی همکاری‌های اخیر خود با اینتل که از اعضای گروه همکاری Tizen محسوب می‌شود،‌ دعوتنامه‌ای را برای یک کنفرانس مطبوعاتی در ماه فوریه ارسال کرده است. نکته قابل ملاحظه این است که تاریخ این کنفرانس مطبوعاتی به یک روز قبل از برگزاری "کنگره جهانی تلفن‌همراه"(MWC 2014) در بارسلونای اسپانیا مربوط می‌شود.  

ادامه مطلب ...

روبن حمایت از رونالدو را رد کرد؛ امیدوارم ریبری بهترین بازیکن شود

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که مراسم انتخاب بهترین بازیکن فوتبال در سال 2013 تا چندی دیگر برگزار می‌شود، آرین روبن اعلام کرد او به هیچ وجه از یک نامزد خاص در این موضوع حمایت نکرده است. گفته می‌شود که روبن در مصاحبه با یک نشریه هلندی اعلام کرده که فرانک ریبری، هافبک فرانسوی بایرن مونیخ به هیچ وجه شایسته دریافت عنوان بهترین بازیکنی را نداشته و این کریستیانو رونالدو است که باید این عنوان را به دست آورد.  

ادامه مطلب ...

گسترش حافظه مجازی سامسونگ برای اندرویدی‌ها

به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، شرکت سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قابلیت‌های سرویس HomeSync را برای تعداد بیشتری از دستگاه‌های موبایلی اندرویدی ارایه می‌دهد. در این توضیحات آمده است که از این پس تعداد بیشتری از دستگاه‌های اندرویدی به‌خصوص آن‌هایی که در شرکت سامسونگ تولید شده‌اند می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی Google Play خدمات سرویس HomeSync را در اختیار بگیرند.  

ادامه مطلب ...

یاهو کماکان در حال رفع مشکلات ایمیلش است

به گزارش فارس به نقل از کامپیوترورلد، هفته گذشته دسترسی برخی کاربران خدمات ایمیل یاهو به آن قطع شد و این شرکت اعلام کرد مهندسان یاهو در تلاش هستند تا مشکلات به وجود آمده را برطرف کنند. کار به جایی رسید که مریسا میر مدیر عامل یاهو شخصا مجبور شد در این زمینه عذرخواهی کند. 

ادامه مطلب ...

تغییرات مدیریتی در HTC برای جلوگیری از ورشکستگی

به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، شرکت تایوانی HTC از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن‌های همراه در جهان در ماه‌های گذشته مشکلات فراوانی را پیش‌روی خود دید و برای 25 ماه متوالی با کاهش فروش محصولات خود در بازار جهانی مواجه شد. 

ادامه مطلب ...