detect

detect

welcome
detect

detect

welcome

تغییرات مدیریتی در HTC برای جلوگیری از ورشکستگی

به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، شرکت تایوانی HTC از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن‌های همراه در جهان در ماه‌های گذشته مشکلات فراوانی را پیش‌روی خود دید و برای 25 ماه متوالی با کاهش فروش محصولات خود در بازار جهانی مواجه شد.  

به منظور جلوگیری از ادامه روند یاد شده "چیالین چانگ"( Chialin Chang) مدیر کنونی مرکز مالی HTC به عنوان مدیر فروش جهانی این شرکت برگزیده شد.

بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی شرکت HTC، تجربه گذشته چانگ در زمینه فروش می‌تواند یک سرمایه ایده‌آل در پست مدیریتی جدید او باشد و این اقدام بخشی از تغییر ساختار داخلی HTC محسوب می‌شود که امید می‌رود روند فعالیت‌های این شرکت را بهبود بخشد.

با این تغییرات چانگ جایگزین "جیسون مکنزی"( Jason Mackenzie) می‌شود که پیش از این مدیریت مراکز بازاریابی و فروش HTC را به صورت همزمان در دست داشت. مکنزی که از سال 2011 میلادی در پست یاد شده حضور داشت، هم‌اکنون مدیریت شعبه HTC در آمریکا را برعهده دارد.

چانگ که از آپریل 2012 به بعد مدیریت مرکز مالی HTC را در دست گرفته بود،‌ میزان سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه(R&D) را کاهش داد و به ساماندهی فعالیت‌های HTC در بازار چین کمک کرد.

لازم به ذکر است که سهم شرکت HTC در بازار جهانی طی 9 فصل متوالی گذشته کاهش یافت و باعث شد این شرکت در زمینه کنترل کیفیت محصولات خود با مشکلات فراوان مواجه شود.

شرکت HTC امیدوار است در سال آینده موفقیت‌های از دست رفته خود را به‌دست آورد و شایعات منتشر شده بر آن است که این شرکت تایوانی در اوایل سال 2014 میلادی مدل جدید گوشی هوشمند HTC One را روانه بازار می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.