detect

detect

welcome
detect

detect

welcome

رفع افتادگی و شل شدن پوست

کاربوکسی تراپی، کمکی برای رفع افتادگی و شل شدن پوست

کاربوکسی تراپی روشی بسیار قدیمی است که برای اکسیژن رسانی مجدد به بافت های آسیب دیده (جراحت پوست، ورم مفاصل پایینی و...) استفاده می‌شد. امروزه حوزۀ استعمال این روش برای مشکلات زیبایی دیگر نیز گسترش یافته است، مشکلاتی مانند، افتادگی پوست.

ادامه مطلب ...

معجزه عسل در سلامت پوست

بر اساس تحقیقی که در کنگره میکروبیولوژی انگلیس ارایه شد، عسل یک ماده موثر در بهبود زخم های عفونی بوده و حتی مقاومت باکتریایی به آنتی بیوتیک ها را رفع می کند.در این مطالعه نحوه واکنش عسل با سه گونه باکتری که معمولا موجب عفونت زخم ها می شوند، مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان داد که عسل می تواند به روش های مختلف در رشد این باکتری ها خلل وارد کند، بنابراین این ماده غذایی ارزشمند یک گزینه مناسب برای درمان زخم های عفونی مقاوم به دارو به شمار می رود.

ادامه مطلب ...

چگونه به ورزش عادت کنیم؟

ورزش برای داشتن یک عمر طولانی و حفظ سلامتی واجب است .ورزش نه تنها بر طول عمر می‌افزاید ، بلکه باعث می‌شود کیفیت زندگی بهتر شود و احساس بهتری در طول دوران زندگی داشته باشیم .۶۰ درصد از مردم اضافه وزن دارند . این امر حاکی از آن است که انجام حرکات ورزشی برای ما مشکل است . مطالعات نشان داده اند کسانی که به ورزش علاقه دارند ، خیلی راحت و بدون مشکل می‌توانند حرکات ورزشی را انجام دهند . بنابراین قدم اول برای ورزش کردن این است که چگونه آن را دوست بداریم .

ادامه مطلب ...

اوقات فراغت مردم مصر باستان

عبارت مصر باستان همیشه عکس هایی از اهرام ساخته شده توسط هزاران برده، گنجینه‌های غنی از طلا و سایر مواد باارزش و پادشاهی فرعونهای بزرگ را تداعی می‌کند. اما جدا از پادشاهان، ساختمانها، مومیایی‌ها و گنجها، باستان شناسان اطلاعات جالبی راجع به اوقات فراغت مصریان باستان و اینکه آنها چگونه استراحت می‌کرده اند به دست آورده اند.

ادامه مطلب ...

ورزشهایی برای تقویت زانو

۱) محکم کردن زانو: بنشینید و پاها را مقابل خود دراز کنید. زانوی خود را هرچه محکم‌تر راست کنید، آن را به زمین فشار دهید و هم‌زمان پا را از مچ به سمت خود بکشید. زانو را تا پنج شماره راست نگه دارید، سپس آن را کاملا شل کنید (سه بار در روز هر بار ده مرتبه)...

۲) محکم کردن زانو در حالت ایستاده یا نشسته: باید این تمرین را در فعالیت‌های روزمره خود بگنجانید. برای مثال هنگامی ‌که برای مدتی طولانی نشسته‌اید به دفعات زانوی خود را راست کنید.

ادامه مطلب ...