detect

detect

welcome
detect

detect

welcome

مارادونا: هیچ تیمی در گروه F نمی‌تواند ما را شکست دهد

به گزارش خبرگزاری فارس، دیگو آرماندو مارادونا، مردی که خیلی‌ها او را بهترین بازیکن تمام تاریخ فوتبال می‌دانند، نیجریه، قهرمان آفریقا را چندان قدرتمند نمی‌داند و معتقد است که عقاب‌ها نمی‌توانند در رقابت‌های جام‌جهانی برزیل 2014 آرژانتین را شکست دهند.دیدار این دو تیم 25 ژوئن در گروه F برگزار خواهد شد و مارادونا بر این باور است که آلبی سلسته برای عقاب‌ها حریف بسیار سختی خواهد بود.   

وی بر این باور است که آرژانتین به راحتی بر دو کشور دیگر یعنی بوسنی و هرزگوین و ایران نیز غلبه خواهد کرد.

وی در این باره اظهار داشت: هیچ تیمی را در گروه F نمی‌بینم که بتواند ما را شکست دهد.

مارادونا در کسب دومین قهرمانی جام‌جهانی آرژانتین در مکزیک 1986 نفش بسیار مهمی داشت و کاپیتان سابق ناپولی بر این باور است که دلش برای سومین قهرمانی در برزیل روشن است.

مارادونا ادامه داد: می‌خواهیم سومین قهرمانی خود در رقابت‌های جام‌جهانی را به دست آوریم. این اتفاق یک بار دیگر در برزیل رخ خواهد داد. آرژانتین قهرمان جهان خواهد شد اما باید مقابل برزیل بجنگیم.

وی خاطرنشان کرد: برزیل بسیار قدرتمند است. موفقیت در جام‌جهانی 1986 بار دیگر تکرار خواهد شد و این بار در برزیل جشن می‌گیریم.

مارادونا همچنین معتقد است که آلمان و هلند نیز رقبای سرسختی برای آرژانتین برای کسب قهرمانی جام‌جهانی 2014 خواهند بود.

وی معتقد است که اسپانیا نمی‌تواند از عنوان قهرمانی خود در آفریقای جنوبی دفاع کند و گفت: آلمان و هلند در شرایط خوبی قرار دارند؛ ایتالیا نه زیاد؛ اسپانیا هم از تاکتیک‌های خودش خسته شده است. آنها جلو و جلو می‌روند اما نمی‌توانند تغییر کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.